You are here

Друштвенизација домаћих интернет локација

27. 02. 2014.

Други блок Конференције о Интернету ДИДС 2014 носи назив "Друштвенизација" и посвећен је причи о добром присуству и позиционирању интернет сајтова на друштвеним мрежама. Биће представљени неки од успешних домаћих примера, а чућемо и њихова искуства и савете. О свему томе из угла психологије, о односу присуства на друштвеним мрежама и SEO, утицају друштвених мрежа на развој startupa, промоцији свог сајтa и бизниса на друштвеним мрежама...

Модераторка Ивана Ћирковић, оснивач и уредница женског интернет портала www.organvlasti.com, води панел дискусију са петоро учесника.

Николина Љепава је директорка развоја у "Ninamedia Research" и као социјални психолог и истраживач говориће о психологији понашања корисника на Интернету и online истраживањима. Online понашањем и комуникацијама се професионално бави преко 10 година и поседује широко искуство у пословном, академском и невладином сектору у земљи и свету. Дипломирала је и магистрирала психологију и методологију истраживања на Универзитету у Виндзору, у Канади, а тренутно завршава докторат из области методологије истраживања на Интернету.

Радомир Баста је CEO и lead SEO у inbound маркетинг агенцији "Four Dots" и на ДИДС 2014 говори о односу присуства на друштвеним мрежама и SEO. Специјалности су му Search Engine Optimisation, Google Analytics, Social Media Optimisation, On-Site Optimisation и Link Building. Суоснивач интернет портала за криве мужјаке "Tarzanija.com" и предавач на Институту за дигитални маркетинг.

Мартина Анђелковић је Online Community Manager у фирми "Vibe Network" и представља визију пројекта "MojaGaraza.rs" - од идеје до водеће друштвене мреже за возаче у региону. Говори и о утицају друштвених мрежа на развој startupa, промоцији производа на друштвеним мрежама и како продати производ на Facebooku. Ангажована је као новинарка, интернет маркетинг менаџер и дигитална активисткиња. Тренутно је прва на листи freelance community managera на Facebooku у Србији.

Јелена Василев је координаторка за друштвене мреже Београдске филхармоније, институцији културе која посвећује велику пажњу свом наступу на Интернету. Дипломирала је на Факултету организационих наука у Београду, а потом завршила мастер студије са тезом "Интегрисане пословне комуникације у области културе".

Марија Петровић представља бесплатни online магазин посвећен храни - "Mezze.rs", први те врсте у Србији. Ова блогерка, светска путница, математичарка, а и фотограф, пише и на блогу "Palachinka". Интернет магазин "Mezze" није само колекција рецепата, већ нуди и разноврстан гастрономски садржај - од нових техника у припреми хране, до путописа са егзотичних гастро дестинација, до препорука за ресторане и причама са звездама домаће гастрономске сцене.

ДИДС се одржава 10. марта, у Хотелу "Метропол", у Београду, у организацији Регистра националног интернет домена Србије (РНИДС). Као и до сада, бесплатан је за све посетиоце, уз обавезну регистрацију која је омогућена свима који се пијаве са e-mail адресама на .RS или .СРБ доменима, преко сајта на адресама dids.rs и дидс.срб.