You are here

Brendovi na netu - iz vašeg, njihovog i ugla Gugla

22. 06. 2017.

Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS) i Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS), organizovaće predavanje „Brendovi na netu - iz vašeg, njihovog i ugla Gugla“, 27. juna 2017. u Muzeju primenjene umetnosti, u galeriji Žad (Vuka Karadžića 18, Beograd), sa početkom u 17.00.

PROGRAM SKUPA

Predavanje 1

„Brendovi na netu“, na kome će Predrag Milićević, rukovodilac Sektora za razvoj poslovanja i marketing fondacije RNIDS, dati odgovore na pitanja:

- U čemu se ogleda net identitet jednog brenda?
- Zašto mnogi kažu "moje" kad misle na tuđe? Gde leži opasnost?
- Šta se dešava sa brendom kad njegov domen više nije njegov?
- Kakav je pogled na Internet iz ugla Gugla?
- Kako izabrati adekvatan internet domen, a kako naziv internet domena?
- U kakvoj su vezi žig i naziv domena?

Predstavljanje nagrađenih radova

Studenti Univerziteta Singidunum će predstaviti nagrađene radove sa manifestacije Dan marketinga. Pod sloganom "Mislimo digitalno", zadatak je bio promovisanje Univerziteta Singidunum u digitalnom okruženju.

Predavanje 2

„Ima neka tajna veza - između brenda i potrošača“, na kome će Ana Pavlović, Digital Account Director agencije Web Media, izložiti nekoliko primera iz prakse:

Da li me uzimaš za svoj omiljeni brend, da me trošiš u dobru i u zlu...
...Ili kako da cveta ljubav između brenda i potrošačai da svaki klik postane kupovina
- Vernost potrošača prema brendu = Vernost brenda prema potrošaču
- Različiti brendovi - različiti pristupi.
Primeri:
DM - Ljubav je uzajamna/dvosmerna
- Potrošači kao ambasadori brendova.
- Mehanizam (scouti) & rezultati
Maxi - Ljubav (skoro) ne košta ništa
- Zabava i po koji račun.
- Mehanizam (FB aplikacije) & rezultati
Maybelline - Ljubav je (s)lepa
- Lepota je relativna iliti svi smo dovoljno lepi za naslovnu stranu.
- Mehanizam (microsite aplikacija) & rezultati

Više o događaju možete pročitati na sajtu UEPS-a.